sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Surf trip to Portugal

Koetan tässä parhaani mukaan palautua Portugalin surffireissulta, josta siis palasimme myöhään eilen illalla. Jo hieman etukäteen tutut varoittelivat meitä Suomen koleista ja lähes takatalvi-tyyppisistä sääolosuhteista, mutta onneksi täällä onkin taas yllättävän kesäistä. Tänään ainakin on ollut hyvä palautumispäivä, sillä kävimme ensin katsomassa Suomen ensimmäisiä SUP-kisoja ja illalla kävimme wakeboardaamassa kaverin veneellä. :)

Ajattelin laittaa joitain fiiliskuvia viime viikolta, en oikein tiedä kuinka pukisi niin onnistuneen reissun sanoiksi. Kuvat siis kertokoon.. Tuntuu hyvältä, siltä kuin olisi ollut matkalla vähintään tuplasti niin kauan kuin oikeasti olimme.

Loman ensimmäisen päivän ensimmäisiä fiiliksiä. Miltä näytti kun lähetymisen aikana ihana Lissabon heräili aamuauringossa uuteen päivään. Miltä ensimmäinen rantamaisema näytti perillä kalastajakylässämme. Entä miltä näytti maisema vuokraamastamme asunnosta. Ja… se fiilis kun sai vihdoin potkaista lenkkarit jalasta ja työntää rannalla paljaat varpaat hiekkaan, pitkästä aikaa. <3

Laitan lisää kuvia, kunhan saan kaiken järjesteltyä koneelle ja tarkastettua myös poikaystävän GoPron tuotokset sekä järkkärillä otetut viimeisen illan fiilistelyt. Sooo, to be continued.. :)

1. Tiiän niin ton tunteen! Oltiin viime vuonna ranskassa ja pakko päästä takaisin. <3 Portugali on myös ollut suunnitelmissa, mielenkiinnolla odottelen postausta! :)

1. Hei joo, täytyykin ryhdistäytyä ja kasata reisukertomus. Missä päin Ranskaa olitte? Me olimme nimittäin myös Ranskassa viime kesänä, lennettiin Bordeaux'hun ja vuokrasimme auton ja ajoimme Biarrizziin. Se oli aivan ihana! <3 Ja sinne on kyllä myös päästävä takaisin. :)